Leer

Wow, er is alweer een schooljaar voorbij! Dat gaat echt snel.
Ik heb zo veel mee gemaakt, nieuwe mensen, ervaringen, theorieën. Een nieuwe manier van naar de wereldkijken, nieuwe opvattingen. Een nieuw leven.
Een veranderend leven. Op kamers, Engelse vakliteratuur, veel contacten, feestjes, reizen, op jezelf, blog, publicaties. Veel!
Ik heb ontzettend veel geleerd; zowel van alle ervaringen en mensen als van alles van de studie. Veel gelezen en veel gedaan wat ik niet mogelijk had gedacht. Zelfs uitnodiging van het Honours, terwijl ik een jaar terug twijfelde of ik überhaupt de universiteit wel aan zou kunnen!
Veel verplichtingen, maar ook veel vrijheden. Ik geniet ervan, al is het ook goed doorwerken. Het is leerzaam, in alle opzichten. En deze vakantie; ik ben benieuwd wat het brengt. En wat ik ga leren is deze vrije ruimte.

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Alledaagse dingen; Angst