Ken je dat?

Ken je dat? Dat wanneer iets heel goed lijkt te gaan, er opeens een barrière komt. Ik sportte vier keer per week, ik ging ook nog uit, fietste overal heen, maakte wandelingen. Heerlijk! En nu, nu ik dit erin wil houden. Ben ik ziek. En kan ik dus niet sporten! Ik baal zo. Het is zo fijn om energie te hebben, om veel dingen te doen. Nu zit ik op bed, denkend aan alle leuke dingen die ik zou kunnen doen als ik beter was. Ik krijg haast medelijden met mijzelf. Laat ik het dan maar zien als ‘een dagje voor mijzelf’. Alsof het heerlijk is om niks te doen, films te kijken, te lezen en te schrijven. Wat ook best fijn is. Al had ik stiekem toch graag met vrienden afgesproken en wezen sporten.

Reacties

  1. Hi Nienke,

    Ik schrijf als freelance journaliste onder meer voor tijdschrift Flair en zou graag even met je in contact willen komen. Zou je mij een mailtje kunnen sturen? info@sestaproducties.nl Dan leg ik je uit waar het om gaat.
    Ik hoop spoedig van je te horen, alvast bedankt!

    Groeten, Tessa Heselhaus.
    www.sestaproducties.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!