Ritme!

Gewoonten zijn heel belangrijk.
Wanneer iets niet (meer) in je ritme zit, vergeet of verwaarloos je het.
Uiteraard kun je nooit álles doen en aan alles denken wat je zou wensen.
Maar het is goed om op z'n tijd eens na te denken over het ritme dat je hebt.
Wat geeft je energie? Waar ben je blij mee op het moment? En wat mis je?

Ik heb vaak aan mijn blog gedacht, en zelfs aanstalten gemaakt om er weer een voor te gaan zitten. Maar ik merkte dat het steeds verder van mij af begon te drijven. Ik wilde, maar blijkbaar niet genoeg.
Nu net heb ik de knoop weer doorgehakt.
Ik realiseerde me dat ik deze avond maar weer eens moest gaan tekenen. Ik ervaar hoe eenvoudig en fijn het is. Vervolgens realiseerde ik me hoe eenvoudig en fijn schrijven is.
Zoals nu, de woorden hoef ik niet uit te denken voor ik ze typ.
En kijk weer een blog!
Wie weet creëer ik weer een nieuw ritme. Oftewel; pak ik mijn oude ritme weer op; het schrijven van blogs! Ik voel het :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!