Gelukkig het is 2014!

Ja! Ik ben weer terug!
Een nieuw jaar, nieuwe kansen. Oké ik geef toe, ik doe niet aan voornemens. Ik reflecteer regelmatig op mijn leven, en probeer te veranderen wat ik nodig acht.

Er is weer veel gebeurd in het wereldje van Nienke. Tegenwoordig heet ik namelijk Nine.
Jaja.
Ik heb het ontzettend druk gehad met van alles en nog wat. Ik sport vier keer in de week, ik zit onder andere op kickboksen, ik reis zo nu en dan, ik kijk nog regelmatig films (ook in het Frans), ik ben vaak bij mij studievereniging te vinden, spreek veel met vrienden af. Ik heb veel vakken gevolgd, en realiseerde mij in de vakantie weer, dat ik mijn oude prioriteiten van het romans lezen, tekenen en schrijven al lang heb verwaarloosd. Nu heb ik weer even rust aan mijn hoofd, dus tijd om maar weer eens creatief te zijn.
Ik woon nog steeds in mijn fijne studentenpaleisje en ga regelmatig naar concerten (die van Maria Mena was het beste).
Dat was het even voor nu, maar ik zal vast denken over een nieuwe blog!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!