Kopje water

Een aantal jaar geleden vertelde iemand mij dat het drinken van warm water lekker is, hoewel ik het vies vond klinken, heb ik het toch geprobeerd. Sindsdien laat ik het theezakje meestal achterwege. Thee is niet bepaald duurzaam, als je denk aan de vele kilometers die het heeft gereisd, het verpakkingsmateriaal, de arbeidsomstandigheden, creatie van afval, om maar wat op te noemen. Waarom thee drinken als het zonder ook lekker is? Een muntblaadje, lavendel of kamille uit je tuin is uiteraard ook een goed alternatief.



I have been told, to drink tea when I am cold. However I drink it without tea. I enjoy it, as you can see. Hot water is just as good, try it out and get into the cozy mood.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes