Ga voor de trui

Elke graad die je je verwarming lager zet, spaart energie uit. Ik zet zelf nooit de verwarming aan. Dit komt omdat ik de warmte van een verwarming niet prettig vind. Tevens wordt ik warmer door mij een deken of warme kleding daar een warme lucht. Graag heb ik 's winters een raampje open voor de ventilatie. Ik pak me lekker dik in met goede pantoffels, een dikke trui en een fleece deken. Wanneer kan je anders al je leuke truien showen? 

Het sluiten van je gordijnen helpt om de warmte vast te houden. Dikke gordijnen of luxaflex tegen het raam en een gordijn ervoor isoleren extra goed. Mocht je toch de verwarming aanzetten, zorg dan dat je radiatorfolie hebt zodat de warmte niet door de muur glipt. 
Een kopje thee doet overigens ook wonderen!


"It is better, to wear a sweater, than using your heater, don't be a cheater"

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes