Schoonmaken

Ik maak altijd schoon met een nat doekje, waar ik soms soda aan toe voeg. De vloer veeg ik altijd, veel makkelijker dan stofzuigen en een stuk minder geluid. Schoonmaken hoeft niet met chemicaliën of elektriciteit! Soda is een stuk minder schadelijk dan de andere schoonmaakmiddelen. En zoals je ziet, mijn schoonmaak-kastje is erg opgeruimd!
~
Vlekken in je kleding, op de vloer, de gootsteen of de wc reinigen? Silver soda is een allesreiniger. Hiermee bespaar je niet alleen geld maar ook het milieu. Het is verbazingwekkend hoe goed dit werkt met wat water. Het is te koop in veel supermarkten en bij de drogisterij. Het is het enige schoonmaak middel wat ik in huis heb, en bespaard dus ook nog eens ruimte. Ik ben zeer tevreden.


All I need are these two, to keep my house clean. Quick without chemicals or electricity, it's easy being green!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes