Zwemmen

Laatst heb ik buiten gezwommen. Ik heb nooit veel gezwommen. Vroeger vond ik zwemles verschrikkelijk, mijn hoofd bleef amper boven water. Baatjes trekken is nooit mijn ding geweest. Maar nu was het rondzwemmen erg fijn. Het was een warme broeierige dag en ik had verkoeling nodig. In de buurt bleek een soort meer te zijn. Het begin was koud, maar ik zag zoveel mensen genieten van het water dat ik volhield. Daarna was het zo ontspannen en rustgevend dat ik er lang in bleef. Heerlijk mijn hoofd leeg zwemmen. Omgeven door de buitenlucht, voortbewegend in het zachte water. Op een gegeven moment regende het, dit was erg mooi. Ik ga vaker zwemmen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes