xxx mas

Kerst, voor iedereen betekent het wat anders en ook verandert de betekenis per jaar. Voor velen betekent het een kerstboom in huis met cadeaus eronder en kerstdiners met de familie. Vroeger hadden we een kerstboom en kregen we cadeaus. Later ging ik steeds met kerst naar oma, zonder kerstboom of cadeaus. Toen ze vorig jaar overleed wist ik niet zo goed wat ik moest doen. Ook opa die op tweede kerstdag jarig was overleed vorig jaar. Naar mijn ouders gaan is leuk, maar minder speciaal omdat mijn zus elk jaar in Oostenrijk zit. Dit jaar heb ik een nieuwe mogelijkheid gevonden, met mijn vriend mee naar zijn ouders waar ze met het hele gezin kerstdineren.
Fijne kerstdagen, hopelijk weet jij het ook een leuke invulling te geven.  

  

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang