positief

De zesde dag van ziek zijn is aangebroken. Mijn neus zit nog vol, maar loopt niet meer. Ik heb geen last meer van hoesten en ook het koortsige en hoofdpijn lijkt over te zijn. Het lopen is niet meer zo pijnlijk als eerst. Vooral mijn nek is nog erg gespannen en mijn borst doet pijn, vooral als ik diep ademhaal.
Wat heeft het ziek zijn mij opgeleverd?
Hoewel ik nog steeds moe ben, heb ik wel relatief veel slaap gehad. Ik heb rust genomen, vrienden op bezoek gehad, mijn kamer opgeruimd, begonnen met schilderen. Ik realiseer me weer hoe gelukkig je moet zijn wanneer je gezond bent. Ik mis thuis weer wat meer, ik heb een hele reeks series afgekeken (wat goed is voor mijn Brits, nou ja vooral ‘aso’ engels ). De tijd gaat snel, ook al doe ik niet veel. Helaas krijg ik weinig beweging en frisse lucht en veel computer. Ik ben weer wat bewuster naar mijn eten gaan kijken. Ik heb de afgelopen dagen fruit, zuivel, vis, vlees, koolhydraten en vetten gehad. Aan het eten kan het dus niet liggen. Vandaag heb ik powerfood gekocht, in de hoop morgen beter te zijn. Ik heb bananen, appel, yoghurt, spinazie, brood, pasta en rijst gekocht. Gister avond had een vriendin voor me groenten-kippen soep gemaakt en dit weekend heb ik veel sinaasappels gegeten. Eens zien hoe snel het effect heeft.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang