VRIJ-ZO

Vrijdag ben ik naar de stad geweest, op zoek naar hardloopschoenen. Maar daarvoor moet ik denk ik een speciaal zaak vinden, in sportwinkels heb je namelijk weinig keus. Duur en gruwelijk lelijk met allerlei felle kleuren..
Ik heb die avond met wat vrienden ‘Django Unchained’ gekeken, het is een mooie film in de zin van het verhaal. Hij duurde echter wel erg lang en de vele bloederige effects maakte de film wat onrealistisch.
Zaterdag heb ik wat rondgefietst en kwam ik achter een paar nieuwe plekken dat ze eigenlijk best dichtbij zijn. Ik raak gewend aan de afstanden en vind 40 min fietsen niet meer veel.
’s Avonds kwam een vriendin naar mij toe, ze kookte risotto (ze is Italiaanse, het smaakte dan ook erg goed) en we keken ‘The Big Bang Theory’, wat leuk was. Het is altijd grappig en het is lang geleden dat ik het voor het laatst gezien heb.
Daarna keek ik nog de film ‘If Only’, hij begint wat raar, is vervolgens superromantisch en loopt daarna wat droevig af. Het is een interessante film met de boodschap: hou van je partner en doe wat je het liefste doet voor het te laat is.
Zondag heb ik wat rondgefietst om te kijken wat er allemaal gaande is in de stad. Ik heb lekkere broodjes en koffie gehad in de zon en ben naar Museum Wien geweest. Het was leuk om te zien hoe Wenen en de bevolking vroeger was en verder was het mooi om de pentekeningen en aquarellen te zien. Ik heb weer zin gekregen om te gaan tekenen.
Daarna ging ik met een paar vriendinnen naar een Techno party op een boot. Die boot ligt vast,  het is een bar en dit feest was ter opening van het zwembad dat ook aan boord is. Daar hebben we eerst gezeten en ‘Wie is het’ en Zeeslag gespeeld. Vervolgens hebben we staan kletsen en naar de dj’s geluisterd. We zijn er van half 5 tot half 10 geweest. Het is een goede plek om lekker te zitten en wat muziek te luisteren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang