Kokosolie

Ik ben weer terug van vakantie, en wel met een nieuwe ontdekking: Kokosolie.
Dit blijkt niet alleen erg gezond te zijn om mee te bakken en als boter op brood, maar ook een natuurlijk middel te gebruiken als bodylotion, massageolie, make-up remover, te gebruiken bij het scheren, deodorant en in combinatie met zuiveringszout als tandpasta. Een wondermiddel! In mijn ogen draagt het bij aan een gezonder en duurzamer leven, zonder de chemische toevoegingen van cosmetica.
Ik ben meteen langs gegaan bij de bio-supermarkt en heb het nu zelf in mijn bezit. Ik ben al overtuigd, jij ook?

Zie bijv. http://www.grazia.nl/lifestyle/waar-kokosolie-allemaal-kan-gebruiken

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes