Afwassen

Water is echt een wondermiddel. We bestaan eruit, we drinken het, we kunnen niet zonder. Daarnaast is het de manier om jezelf en je spullen mee schoon te maken. Zo ook de afwas.
Hiervoor gebruik ik altijd een afwasteil en niet tot nauwelijks afwasmiddel. Ik kan me niet voorstellen dat het goed is om zeep te consumeren. En stel er blijven nog bacteriën zitten op je bord omdat je geen zeep gebruikt, dan wordt je daar vast sterker van. Ik weet niet of ik ooit een vaatwasser zou gebruiken. Dit kost zoveel energie en ook tijd. Ik doe mijn afwas altijd wanneer ik veel heb staan. Dan was ik alles in een keer af. Hierdoor kost het relatief weinig tijd, het is ook best gezellig om samen af te wassen. Ik gebruik trouwens vaak hetzelfde bord en beker, wat de afwas verminderd.

Dit flesje heb ik al vijf jaar staan, ga jij ook in je gebruik van zeep minderen?

Water is a magic source, great for cleaning of course. My dishes are getting clean, without soap to be seen. Bacteria's make you stronger, but soap I won't swallow no longer. ~ this detergent is at least 5 y/old, used by others in the household.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill