Snacks

Bij feestjes mis ik vaak de gezonde snacks. Voor ik het door hebt zit ik aan de chips, waar ik helemaal niet van houd en wat bovendien niet goed is voor je lichaam. Op mijn eigen feestjes heb ik dan ook altijd enkel gezonde snacks en geen frisdrank. Toch staat de tafel altijd vol. Wat ik deze keer deed:
De dag ervoor welde ik een pan met humus, die ik de volgende ochtend zachtjes liet koken. Daarna blenderde ik het met wat olijfolie, paprika en chilipoeder. Hierbij serveerde ik reepjes wortel, paprika, komkommer en bleekselderij. Op de tafel had ik verder dadels en nootjes staan. Het is allemaal op gegaan!


Healthy sustainable snacks! I also made hummus to dip it in ✨ Why buying processed food if this is so easy!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill