Boom

Ik heb eigenlijk nooit een kerstboom, geen echte en geen neppe. Ik vond het nooit zo nodig en miste het niet in mijn huisje. Daarnaast vind ik het ook maar een gekke traditie om een boom in je huis te halen, vooral als dit het einde van het leven van de boom betekent. Eergisteren kwam ik op straat echter dit kleine boompje in pot tegen, hij stond klaar om door de vuilniswagen meegenomen te worden. Op dat moment besloot ik toch een boom in huis te nemen, hij is nog mooi groen en ruikt heerlijk. Ik ga kijken of ik hem kan planten in de tuin; ik hoop dat die wortels heeft.



I found myself a second hand pine tree, I love it as you can see. I saved it from the street, I will plant it in my garden so you'll get a chance to meet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill