Groentje

Sinds het begin van dit studiejaar zit ik in het bestuur van de Groentetas. Wij verkopen biologische groenten aan studenten. Ik zeg altijd dat ik alle groente lust, maar sinds ik in het bestuur zit ben ik me ervan bewust dat ik nog niet alle groenten gegeten heb. Ik heb nu zelf steeds de Groentetas, waar onbekende, 'vergeten' groente in zit. Zo word ik 'gedwongen' het te eten, wat lekker en verrassend is. Zo at ik gister een pastinaak-prei stamppot. Ook heb ik al winterpostelein en alfalfa gegeten en verse bieten geschild (met rode handen als gevolg).
Op deze manier word ik steeds uitgedaagd en wordt het eten niet saai. Er zijn nog genoeg smaken  die ik niet ken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang