Soezen

's Weekends overkomt het mij vaak dat ik in slaap val tijdens het leren. Ik heb dan uitgebreid geluncht waarna ik op bed ga zitten met mijn studieboek. Ik zit liever op bed met een warme deken dan aan mijn bureau. Het bed is zo lekker zacht. En dat weet ik. De after-lunch-dip treft mij. Mijn ogen raken vermoeid van al die letters. Ik zak steeds meer onderuit en zo dommel ik langzaam in slaap. Af en toe word ik een beetje wakker van geluiden, maar dan dommel ik weer in. Zo soes ik makkelijk twee uur. Tenzij ik verplichtingen heb waarvoor ik mijzelf ertoe moet zetten op te staan. Anders pak ik af en toe mijn boek erbij en lees ik een paar bladzijden.
Het weekend is immers om uit te rusten. Door de week zit ik wel weer aan mijn bureau.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang