Verstandskies

Het is inmiddels anderhalve week geleden. In de tussentijd leek ik verslaafd aan Ibuprofen. Hoewel ik probeerde om het zo min mogelijk te slikken, kwam ik toch aan de max. Ik wil niet afhankelijk zijn van medicijnen, maar gezien de pijn moest ik er wel aan toegeven. De tand bleef zeuren, mijn oor deed pijn, ik was erg moe en misselijk. Ik had ook vaker het gevoel dat de Ibuprofen niet hielp, omdat het zo'n pijn deed. Op momenten waarop hij werkte, was het vreemd, ik voelde dan een paar uur niet dat ik last had van mijn tand. Allemaal niet echt ideaal als je moet leren voor je tentamen, eigenlijk is het nooit ideaal. Nu, eindelijk, lijkt de pijn weg te trekken. Ik voel het nog wel, maar de ibuprofen heb ik niet meer nodig. Het lijkt er op dat ik mijn tentamen in redelijke staat kan maken. Helaas heb ik nog een verstandskies in mijn mond, ik ben er nog niet van af.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang