Drukte

Op vakantie gaan geeft afleiding. Je bent even nergens meer mee bezig van je leven thuis; geen studie, computer, vrienden, sport, drukte, werken, klusjes etc. zelfs soms geen tijd om echt na te denken. Enkel doen wat je vakantie je bied; wandelen, zwemmen, stadjes bezoeken, foto’s maken, e.v.t. romans lezen. Een vakantie ontspanning.
Helaas, wanneer je thuis komt zit je direct weer in je oude leven; met de computer, de drukte en verplichtingen. Al mis ik het stiekem allemaal wel een beetje als ik op vakantie ben. Vooral mijn vrienden. Alle updates van Facebook. 
Maar zo gaat het dan door. Als je het druk hebt wil je rust en bij rust wil je drukte. Uiteindelijk is een balans het beste. Of gewoon vaak op vakantie gaan. Dat kan; ik heb immers steeds een lang weekend vrij!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes