Pit

Welkom mijn alweer meer dan 5000e bezoeker!
Ik word moe van het ziek zijn, mijn 6e dag op de bank gaat alweer beginnen. 
Ik ben bijna nooit ziek; laatste keer was een paar jaar geleden. Verder heb ik wel eens af en toe een dagje wat minder maar nooit een hele week! Ik vind het maar niks. Ik wil leuke dingen doen!
En ik wil mensen zien. Het feit dat het woord 'ziekenbezoek' bestaat; moet er op duiden dat zieken bezoek krijgen. Nou, ik merk er niks van. 
Haha. Ik neem niemand iets kwalijk.
Maar. Ik zou het natuurlijk wel erg leuk vinden, dat doorbreekt de ziekte denk ik wel. 
Ik denk dat het belangrijk is dat ik ook leuke dingen doen. Ja lezen, films, schrijven is ook leuk.
Maar wel anders.
Echt leuk. Lachen. Kletsen. 
En nog steeds ben ik hoopvol voor elke volgende dag.
Hoop dat ik dan beter ben.
Toch word ik elke dag weer hoestend wakker.
Maar. Volgens mij wordt ik wel steeds beterder.
'Ik krijg meer praatjes' zoals mijn vader dat zegt.
Ik lag al meer en heb meer zin om leuke dingen te doen. Stil zitten wordt steeds moeilijker.
Ik denk dat ik vandaag maar eens naar buiten ga.
Heel voorzichtig.
Maar ik wil weer eens wat pit erin. 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes