Genieten van vakantie

Ik vind het bijzonder hoe ik zo veel kan doen op een dag. Een vakantie dag wel te verstaan.
Ik zie veel mensen, doe veel en de tijd vliegt. Op het laatste moment maak ik afspraken en het bevalt me erg goed. Het is leuk om zoveel mensen weer te zien, spreken en te leren kennen. Gister was ook zo’n super dag. Eerst had ik een shoot, daarna heb ik met een vriendin gekletst, op een terrasje gezeten, sollicitatie formulieren ingevuld opzoek naar een baantje ergens in de keuken, en op die manier leuke plekken ontdekt om te gaan eten, buiten gezeten en tot slot tot half 10 in een leuke café gezeten. We hebben veel gekletst en veel creatieve inspiratie opgedaan en weer aangewakkerd. Daarna ben ik nog even op de computer gegaan en besloten om om 12uur nog naar een feest te gaan. Ik ben er alleen heen gegaan, ik zou wel zien of ik iemand kende of het naar mijn zin zou hebben; naar huis gaan kan immers altijd. Het was er erg gezellig en heb heerlijk gedanst. Dat was echt een super dag!
Zulke dagen heb ik hier; vrijdag heb ik met een andere vriendin op internet gezocht naar leuke baantjes en vrijwilligerswerk en heb ik met een andere vriendin gekookt en vervolgens gegeten in een park en bij gekletst. Van de vakantie kan ik zo genieten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes