Vakantie ritme

Ritme

Het vakantie ritme, ik heb er vaker over geschreven. Maar nu lijkt het toch alsof ik niet in ritmes te vangen ben. Alles wisselt constant; waar ik ben, met wie, wat ik moet, wat ik wil, wat ik doe.
Wel komt er op elke plek een ritme, al is het maar voor een paar dagen. Of soms is het ritme dat alles druk en chaotisch is.
Wanneer ik slaap, wat ik doe, wanneer, met wie. Dat voelt erg fijn. Aanpassing aan de omgeving, je eigen draai aan omstandigheden geven. Wanneer ik op mijn kamer ben; heb ik het druk met afspraken en ga ik van hop naar her, als ik alleen ben computer ik, aan schrijven en lezen kom ik weinig toe. Wanneer ik echter bij mijn ouders ben; is het omgekeerd. Daar heb ik ook een tuin en een overvloed aan lekker eten. Verder kijk ik bij mijn ouders vaak films en slaap ik over het algemeen vroeger. Op vakantie varieert alles sterk, het hangt van de bestemming en mensen af. In Italië bijv. sliep ik laat, vroeg op, veel lopen, veel lachen.
Zo ben ik constant opzoek naar een balans. Equilibrium.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes