Een beetje licht in de duisternis

Mijn blogs lees ik zelden terug; en aanpassen doe ik al helemaal niet.
Het kan dus voorkomen en is zelfs zeer waarschijnlijk, dat ik nu anders tegen dingen aankijk.
Dat ik dingen anders zou verwoorden, dat ik inmiddels andere ervaringen heb waardoor de stukjes vanuit mijn huidige perspectief niet meer correct zijn.
Zelfs op het moment dat ik een stukje plaats kan dit al het geval zijn.
Dat sluit aan bij wat ik geleerd heb sinds ik studeer;

neem niets voor waar aan wat je leest. Blijft altijd kritisch; denk zelf na; stel vragen; nuanceer; interpreteer en ben je bewust van je eigen standpunten; sta tegelijkertijd open voor andere visies.
Moraal van het verhaal; denk niet dat alles wat ik schrijf en plaats volledig klopt zoals jij misschien denkt dat ik het bedoel of dat ik het nog steeds zo vind als dat het er staat. Ik schrijf niet altijd zoals ik dingen zie; vaak ben ik wat kritischer, ironischer of overdrevener. Om dingen aan de kaak te stellen, om mijn lezers uit te dagen en te laten na denken.
Nu snap je misschien iets meer van mijn blogs. Het begrip zal zich verder ontwikkelen, wanneer je meer leest. Tevens zal ik altijd proberen te blijven verbazen. Alleen al door mijn diversiteit aan [soorten] teksten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen