Gevoel van

Ojee.
Prioriteiten stellen.
Wat is dat ook al weer
Het gene doen wat je belangrijk vind.
Zoals dit.
Wat ik veel te weinig doe.
Zoals bewegen.
Gezond leven.
Creatief bezig zijn.
Met vrienden afspreken.
Lezen.
Studeren.
Uitgaan.
Hmm.
Maar als Facebook er niet tussen staat,
en computeren,
internetten überhaupt.
Waarom doe ik dat dan toch vooral?
En waarom is mijn handelen niet in balans met mijn lijstje?
Ligt dat aan mijn lijstje,
of toch echt aan mijn keuzes.
Ik maak dus niet altijd de juiste keuzes,
of wissel ik mijn prioriteiten niet voldoende af.
Dat is eigenlijk al het antwoord.
Ik doe niet voldoende wat ik eigenlijk
écht wil.

Wat wil ik eigenlijk echt?
Wat maakt het leven nou eigenlijk waardevol
zinvol
wat maakt míjn leven, nou mijn leven?
Wat wil ik bereiken
Wat wil ik?
Ik denk wat ieder ander wil
Uiteindelijk leef je voor de liefde

Zonder liefde geen mens
Zonder liefde geen vreugde
Zonder liefde geen delen
Zonder liefde geen erkenning
Geen spanning
jezelf leren kennen
verrijking
contact
wederhelft
gevoel van
van
geluk
van leven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen