Een nieuwe dag.

24-02-2013
Zo. Nu zit ik in een 'hip café' volgens een wandel boekje. Ik ben rond 11en op pad gegaan en heb een soort wandeling gevolgd. Alles lijkt aardig op elkaar, dus heb ik naar mijn idee niet veel bijzonders gezien. Veel chique restaurants, oude mensen in bondjassen, veel sneeuw. Nu zit in aan een té dure cappuccino, dus de tips uit het boekje houd ik niet meer aan. Ze hebben hier in ieder geval internet, en hebben mijn schouders niet voor niets pijn geleden door het dragen van mijn laptop. Nu kan ik even alles bijwerken. Ik heb weer natte voeten, die niet snel zullen drogen ben ik bang.  Ik heb net door de oude stad gelopen, het centrum waardoor ik meer het idee heb in een stad te zitten. Het is wel zondag, dus heel druk was het niet, vooral toeristen. Ik ben in wat kerken geweest, vooral de kleine vind ik mooi de grotere zijn vaak ook meer in barok stijl; pompeuzer met marmer etc. Hopelijk tref ik snel mensen hier, zodat het leven hier wat leven gaat krijgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes