Zonnetje

Ik werd net wakker in mijn door zon verlichte kamer. Ik ben hier nog maar twee dagen. Twee dagen vol rust en inpakken. Alle tijd dus. Ik heb net besloten om uit bed te stappen en te genieten van dit mooie weer. Daarna ga ik voor mijn blog zitten. Fijne dag!

Ik heb gekozen voor een rustige dag. Ik ben eerst wat gaan fietsen, maar de wind maakte het erg koud. Waardoor ik niet lang heb kunnen zitten in de zon. Ik ben weer terug gefietst. En ben verder gaan lezen, computeren en wat gaan schrijven. Morgen ga ik inpakken en dan kan mijn reis beginnen.

Het is raar om Nederland achter te laten. De taal, de mensen, de fietspaden, het eten, het leven. Daar zal ik een nieuw leven opbouwen, waarvan er veel verschillen zullen zijn van dat van nu. Maar vernieuwing kan wat mij betreft geen kwaad. Wat niet betekend dat ik het ietwat zal missen, zal ik ook daar mijn kansen grijpen. En er een mooie tijd van proberen te maken. Ik heb er dan ook zelf voor gekozen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes