Missen

Missen is een raar fenomeen,
Mensen zeggen het of té snel of überhaupt niet
Het is net als de waarde die mensen hechten aan het al dan niet uitzwaaien
Sommigen kunnen niet zonder
Anderen vinden het onzin
Ik denk dat het verschil komt door wat je onder missen verstaat
Ik denk dat het is dat je om iemand geeft
Mensen die je graag ziet.
Die je dan een tijd niet ziet
Maar ze toch graag wilt spreken
Weten hoe het met ze gaat
Ik mis mensen snel,
Niet missen in de zin van niet zonder kunnen
Want ik vermaak me wel
En leer anderen kennen
Maar in verlangen ze weer te spreken
Weer in het echt te zien
Omdat ik om anderen geef

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Koeien op de weg, alledaagse begroetingen en duurzame keuzes