afstanden en activiteiten

De afstanden worden hier al korter. Ik reis af naar nieuwe plekken, waarvan ik vooraf denk ‘dat is echte te ver’, maar na een uur ben ik er en heb ik helemaal niet meer het gevoel dat het ver is. Een uur is prima te doen. Ik sta hier bekend als ‘the Dutch girl who always cycles’. Mijn eerste ijsje had ik laatst al gehad, gister had ik mijn eerst bbq en was ik voor het eerst op het Donaueiland. Hoewel het erg bewolkt was en veel wind, was het toch fijn. We werden in ieder geval niet weggebrand door de zon. Het was wat fris, maar het was alsnog 23 graden. Laatst hebben we een filmavond gehouden bij mij thuis. We waren met zijn 13en op mijn kamer en keken allen naar het laptop scherm. Het was erg gezellig en paste prima. Vandaag ga ik een hike doen over een berg, ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Maar er komen veel leuke andere studenten, dus eigenlijk doe ik het meer voor de gezelligheid.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Bank

Chill