Hoofdpijn op de berg

Al twee weken heb ik last van hoofdpijn en ben moe. In de nacht draai ik constant en heb het super warm. Gister besloot ik maar oordoppen in te doen, in de hoop dat ik beter zou slapen. Eerst werd ik om acht uur wakker, wat ik te vroeg vond en besloot nog te blijven liggen. De volgende keer dat ik op de klok keek was het al 12.30! en vervolgens was ik die hele dag moe en heb ik nog steeds een doof oor (te wijten aan de oordoppen denk ik). Wat het is? Ik heb geen idee, het kan door zoveel dingen komen (veel pc, zorgen, weinig water, frisse lucht, bepaalde voeding). Ik hoop vooral dat het snel over is. (Nu is het inmiddels over:))
Gister heb ik wel de Karlenberg bezocht, helaas scheen de zon niet zoals de dagen ervoor. Het waaide en was grauw, maar ik kreeg wel een impressie van deze berg. Het is een punt vanaf waar je uit kan kijken over de hele stad. Het is grappig om Wenen van zo hoog en ver te zien, dan is het in een keer een klein dorpje en zijn de huizen helemaal niet meer zo hoog. Van de zomer wil ik er nog eens heen en dan daar picknicken, het is daar denk ik mooier wanneer alles groen is. Die avond ben ik nog uit geweest in de hoop dat dansen mij energie zou geven, maar helaas waren er enkel (on-dansbare) bandjes, en werd ik er juist moe en verveeld van. Vervolgens heb ik nog een hoop te doen, ik moet binnen een week een heel paper geschreven hebben en daarvoor ook alles gelezen.
Ik begin door mijn voorraadje Nederlands eten heen te raken, de paaseitjes, ontbijtkoek en havermout zijn op. Helaas! Vandaag ga ik naar een rommelmarkt van en voor studenten en morgen naar waarschijnlijk picknicken. Fijn weekend en geniet van de zon!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill