Paar dagen (met zon)

Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe heerlijk het is dat de zon schijnt! In de eerste twee maanden was Wenen zo grauw en sober. Nu is het zo bruisend en gezellig. Vanochtend liep ik langs de mooie gebouwen, in gebroken wit, erg mooi, ik had een vakantie gevoel. Alsof ik in Italië of Frankrijk liep. Langs mooie huizen met goud en balkonnetjes. Ik was erg moe door het uitgaan van gister, waardoor (al is dat eigenlijk altijd het geval) ik de colleges niet goed kon volgen. Ik besloot om vervolgens in het park te gaan liggen in mijn pauze. En heb zo heerlijk een uurtje geslapen in de zon. Ik probeer elke dag iets voor mijn studie te doen. Maar ook elke dag in de zon en vrienden treffen. Dit weekend hebben we twee nieuwe bars bezocht, die helaas tegen vielen, al staan ze positief bekend. Zondag wilde we naar een balletvoorstelling, deze was helaas uitverkocht. Toen zijn we maar weer in het park gaan zitten en uiteindelijk uiteten gegaan. Verder ben ik met de Nederlanders Koninginnedag aan het regelen. En denk ik na over wat ik volgend jaar wil.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill