Nederland

Wat is het toch fijn om weer in Nederland te zijn! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Door een langere tijd weg te gaan, ben ik gaan beseffen hoe erg ik gehecht ben aan mijn thuis. Ik fiets nog graag langs de grachten. Het is leuk om oude bekenden tegen te komen en om met je goede vrienden uit te gaan. Nu in mijn nieuwe huisje, nodig ik ook elke dag mensen uit. Nu meer dan voor Wenen, in Wenen had ik veel ruimte en kookte graag voor mijn vrienden. Nu ga ik daar mee door. Ik geniet nog steeds van het Nederlandse eten en mijn lieve familie. Wel ga ik veel om met internationale studenten en deel ik iets met degenen die ook op Erasmus-uitwisseling zijn geweest. Het spreken in andere talen en het delen van ervaringen is toch wel fijn. Ook heb ik nog steeds kriebels om te reizen, nieuwe plekken op te zoeken. Dus hoewel ik het hier fijn vind, zoek ik het buitenlandse toch steeds weer op.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!