Oven broodje

Eindelijk heb ik een oven, in mijn vorige huis hadden we die namelijk niet. Nu hebben we een combimagnetron. En ik wilde er meteen maar gebruik van maken door broodjes af te bakken. Het is een raar ding, waarvan het beeldschermpje het niet meer doet. Dus ik nam aan dat het wel goed zou zijn. Onder tussen ontfermde ik mij over de afwas. Ik rook de lucht van geroosterd brood, dus dacht dat gaat wel goed. Tot ik mij omdraai en grote rook wolken uit de oven zie komen. Ik doe hem open en zie het broodje in de fik staan. Ik schrik me rot en weet niet wat ik moest doen. Ik besluit met een pollepel het broodje op de grond de gooien en vervolgens het raam uit. Het heeft een paar dagen geduurd voor de rook lucht uit de keuken was. Oeps.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang