Nieuw plekje


Eindelijk heb ik een nieuwe kamer gevonden. En wel in een studentenhuis!

Tot nu toe lijkt het de ideale vorm voor mij, want hoewel het een studentenhuis heet, doet iedereen zijn afwas en huistaak. Ook lig ik ’s nachts niet wakker van lawaai. Het is een gezellig huis, ik deel de keuken en badkamer met drie jongens en twee meiden. Allen erg gezellig, we maken wel vaker een praatje of eten samen. Er is een fijne sfeer en ook zij hebben een gezonde en bewuste levensstijl. Ik ben het tot nu toe die elke dag mensen over de vloer heeft en voor ‘drukte’ in huis zorgt.
Je woonplek blijkt toch altijd weer belangrijk te zijn, als je je er niet fijn voelt dan wordt het geen thuis. En als je je er fijn voelt, ervaar je veel meer vrijheid en gezelligheid. Dus, ik voel me echt thuis.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!