tentamens

Volgens mij begin ik mijn draai, dat wil zeggen een ritme, te vinden. De tentamens komen er weer aan en daarmee een studie ritme, tevens heb ik een nieuwe fijne kamer en zie mijn vrienden dagelijks. Ik weet wat ik belangrijk vind en maak daar ook meer ruimte voor. Binnenkort moet ik maar weer eens gaan rennen.
Het leren lukt alleen niet zo goed, de motivatie is wat ver van me weg en de verveling ondertussen te dichtbij. Maar ik heb dan ook (te) veel tijd om te leren, onder tijdsdruk lijkt het altijd makkelijker.
Ik besloot weer eens een paar dagen naar mijn ouders te gaan. Hoewel ze nauwelijks thuis waren, was het fijn. Het is altijd prettig om je in een grote ruimte te begeven. Ik heb de muziek lekker hard gezet, meegezongen, films gekeken op de bank, dingen die ik op kamers niet doe of kan. Hoewel ik eigenlijk was gekomen om mij beter te concentreren op het leren. Maar dit was ook weer even fijn. Ook ben ik nog even langs oma geweest, waar ik heel lief haar horloge kreeg. Deze zal ik veel bij me dragen.
Nu moet ik me maar eens gaan focussen op te tentamens.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Positief!