500

Dit is alweer mijn vijfhonderdste blog, in twee-en-een-half jaar tijd. Daaraan zie je dat het niet menselijk is om 365 blogs per jaar te schrijven. Bijvoorbeeld wanneer ik op vakantie ben, wat best vaak voorkomt, plaats ik niet elke dag een blog. Soms heb ik op een dag niet zoveel te vertellen en soms heb ik gewoon even geen zin. Maar toch ook vaak wel, anders was ik niet aan de vijfhonderd gekomen.

Vandaag wilde ik vertellen dat het mij opvalt dat het zo ontzettend druk is op de universiteit. Alle studieplekken zijn bezet, het is een chaos op het fietspad en ook de stalling zit bom vol. Overal zijn studenten. Dit kan ik mij niet herinneren van vorig jaar. Blijkbaar komt iedereen in de begin periode nog naar college. Dat neemt af omdat mensen merken dat colleges niet verplicht zijn, niet interessant zijn of wellicht omdat ze stoppen met studeren. Hoe dan ook is het druk en vol, overal.

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen