zo simpel

Ik kijk naar de bomen in het gras
naar de vogels op het gras
naar de stenen die alles omringen
maar de vogels met hun vrijheid vliegen weg
terwijl het gras daar blijft
terwijl de wolken overdrijven
de tijdelijkheid en veranderlijkheid
Steeds weer als ik naar buiten kijk
Andere kleuren, ander leven
andere mensen die zich buiten begeven
Mijn dromen veranderen
Mijn dromen die ik droom
zijn nooit hetzelfde
als de dingen waar ik verlangend over dagdroom
mijn dromen zijn vreemd
en niet verlangenswaardig
het zijn fronsdromen
Ik houd niet van fronzen
van zorgen en onbegrijpelijkheid
Ik wil niet alles weten
horen en verteld worden
Onwetendheid
is de beste optie
zonder zorgen

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen