In het bos

De eerste lesweek is begonnen. Ik realiseer me weer hoeveel leeswerk het is. Hoe langzaam ik lees en hoe snel ik afgeleid ben. Ik moet duidelijk weer in het studieritme komen. Dit wordt echter wel lastig gemaakt door het studentenleven. Mijn vrienden zijn weer in Utrecht en de leuke activiteiten zijn weer begonnen.
Vandaag ging ik naar een festival om het vakantiegevoel nog even vast te houden.
Het was erg tof. Overdag waren er allerlei creatieve acts; een bioscoop voor twee in een auto, een touw parcour tussen bomen op .. meter hoogte boven dansende mensen, een douchecabine disco (zonder douche gelukkig), 'buurvrouw en buurvrouw' een leuke minitheatervoorstelling in een camper, barefoot slacklining en hoepelen. Ook waren er diverse leuk aangeklede chillplekken zoals allemaal banken omringd door tafels vol boeken, een plek met allemaal hele zachte zitzakken, een plek met allemaal kussens onder een grote klamboe en chill plekken bij een haardvuur. Het was is de bossen, wat ook veel sfeer gaf. Later waren er diverse podia met muziek, daar hebben we fijn gedanst. We waren er van 13 tot 22. Nu ben ik moe. Het was erg gezellig en ontspannen. Morgen ga ik wel weer studeren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen