Studeren

Bij het studentenleven hoort veel rust. Een lange zomervakantie en weinig verplichtingen. De vakantie is nu voorbij. Dat is altijd wennen. Twee maanden heb ik niks hoeven doen. Nu wordt het weer tijd om te focussen, om te beginnen met studeren en lezen. Dat lijkt altijd heel eng. Er worden weer dingen van je verwacht. Maar als je eenmaal begonnen bent is het ook wel fijn. Je hebt weer wat meer structuur en je doet weer dingen die nut hebben. De drukte valt ook best mee, je blijft veel vrije tijd hebben. Vandaag was ik even op de universiteit, ik had geen les maar ik wilde even op de computer werken. Ik voelde me weer thuis. Er was veel gezelligheid. Ik heb toch wel zin om weer te studeren, het valt allemaal ook erg mee.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen