Twee woorden negen letters

Wachten. Verschrikkelijk en niet zo erg tegelijkertijd. Bij mij verschilt het een beetje. Ik probeer me niet te ergeren en gewoon rustig om me heen te kijken of wat nuttigs te doen. Vervelend is het als je niet verwacht had dat het lang zou duren, je de wachtplek niet prettig vindt, je op tijd wilt komen en niks nuttigs te doen hebt. Dan denk je al snel; duurt lang! Het scheelt al als je met iemand kunt kletsen of  gezellig kunt doen met je telefoon. Toch kost het soms veel moeite de irritatie te onderdrukken. Een mooie manier van afkicken zou zijn om naar Spanje of naar Marokko te gaan, daar komen mensen standaard een uur te laat. Je moet maar zo denken, het kan altijd erger. Gelukkig is ‘bier halen’ de positieve benadering van ‘twee woorden negen letters’. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

brieven

Wachten duurt lang