Nl

Het WC papier is hier anders, niet zo zacht. Het water is anders, het heeft geen smaak, in plaats van chloor. Het brood is ook neutraal, in plaats van erg zoet en zout. Het is hier stil en vredig. De stad hier is gezellig, dit verklaard waarom wij het woord gezellig hebben, en niet in het Engels. Hier is het gezellig, daarom hebben wij het woord nodig. Onze wasmachines zijn een stuk kleiner, en zowel buiten als binnen zie ik hier waslijnen. De straten bestaan niet uit blokken, maar hebben een meer vrije vorm. Het fietsen is makkelijker. Maar mensen groeten hier niet op straat. Over een tijdje zal ik waarschijnlijk kunnen zeggen wat ik mis van New Orleans, op dit moment ben ik enkel nog zo verliefd op Nederland.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen