Vieze voeten

Ik heb vieze voeten
Want ze zijn steeds bloot
Alleen in huis
Maar daar ben ik best veel
Ik slaap veel
Dan kom je de tijd makkelijk door
Je hebt het mij wellicht vaak horen zeggen
Maar buitenland is niet alleen maar feest
Ja het is veel zonneschijn
Maar dat maakt het nog geen feest
Want weet je
Ze hebben hier geen grachten, die vol geparkeerd staan met fietsen
En waar zijn mijn lieve en vertrouwde mensen
Buitenland is spannend en leuk
Maar niet voor lang
Nu ben ik heel realistisch en ervaar ik een harde waarheid
Er zijn altijd mensen die wel in een droom kunnen blijven
Maar ik niet
Als een huismus vlieg ik straks naar huis
En dan hoef ik helemaal nergens heen
Dan maak ik thuis mijn voeten vies
Want dat kan ook

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen