summer

Het is zomer.
Volgens de kalender al enige tijd.
Volgens mij,
Mijn gevoel,
Mijn innerlijke klok,
Mijn zweetklieren
En mijn hoofd
Vanaf vandaag.

De zon scheen al een paar dagen
Maar geloven doe ik pas wanneer het aanhoud.
Ik snak naar vocht
Ga opzoek naar schaduw
Voel vrolijkheid en verlangen kriebelen.

Dagdromen over ultieme vakanties
Stranden
Kampvuren
Lange nachten
Koude biertjes
Brood met salades
Zwemmen
Water meloenen
Muziek
Strandvoetbal
Lachen
Nieuwe mensen
Diverse nationaliteiten
Reizen
Spanning

Alles bijeen tot een zomercocktail
Een verlangen
Een wens tot oneindigheid

Een ultieme vakantie
De vraag blijft altijd of het ook komt
Wat het niet minder leuk maakt
Wegdromen is ook fijn

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill