Wie CA zegt moet ook P zeggen!

We hebben een P…
[Wie CA zegt moet ook P zeggen!]
Yeaahh, mijn Propedeuse is binnen! Het was een zwaar jaar; waarin ik veel heb gedaan, hard gewerkt en veel geleerd. Hetgeen wat onmogelijk leek, bleek mogelijk te zijn! Dat is nog eens een mooi verjaardagscadeau! Bij deze is het studie jaar afgerond en ook mijn vorige levensjaar. Op naar een geheel nieuw jaar!
Zonder herkansingen en met een gemiddelde  van ongeveer een 7,7. Helaas haalden de samenwerkingsopdrachten mijn cijfer omlaag.. anders had ik misschien cum laude kunnen slagen.. :)
Maarja, dat zegt niet dat ik hier niet blij mee ben!
Het feit alleen al dat ik alles heb gehaald, en daarbij ook nog bij de beste 10% behoor is al een grote waardering. En dit laatste blok, waarvoor ik niet zo heb kunnen leren als ik had gewild. Het was namelijk te veel in een te korte tijd, heb ik ook goede cijfers gehaald. Dus misschien kan ik het ook als ik wat rustiger aan doe..
Ik heb een uitnodiging gehad van het honours en ben al op sollicitatie gesprek geweest. Ondanks dat er 1 van de 4 sollicitanten maar worden aangenomen, heb ik er een goed gevoel over. Op naar een nieuw jaar, vol ervaringen en uitdagingen. Reizen en vakken. Veel nieuwe dingen. Ik kijk wel hoeveel ik aan kan, want ik wil ook blijven genieten van al het moois wat het studentenleven mij brengt..

Reacties

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag,
    je propedeuse en alles wat je aan komt waaien.
    Geniet ervan.
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill