viva vacance

Jaaaaaaa!
Na dagen lang hopeloos internet afsporen.
Na bijna verdronken te zijn in het overweldigende aanbod.
Na vierkante ogen, te veel computer, en alle reisopties en slaapplekken gezien te hebben.
Na alle zoekmogelijkheden gehad te hebben, zag ik opeens een lichtje.
Mijn vakantie naar Italie! Morgen al!
Het kost even tijd, en opeens wanneer je het niet verwacht komt er een antwoord.
Ik heb mijn spullen gepakt en morgen vertrek ik dan naar de stranden, straatjes en steden.
De schilderachtige gezichten, en alles waar je maar aan moet denken bij Italie.
De pasta's, olijfolie, de taal, de jongens die naar elke blonde roepen, de ouwe mensjes op straat.
Wie weet komen mijn verwachting uit; de kampvuren etc.
De reis naar het zuiden, ontspanning, even echt weg.
Hmmm...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill