Allors en vacance!


Gister had ik mijn luier vakantie dag, dat was lekker. Maar één dag daarvan is genoeg. Dan merk ik dat ik er alleen maar moe van wordt, en om niet in een vakantie luiheid te komen merkte ik dat ik behoefte had aan wat actie, beweging, avontuur.
Dus vandaag besloot ik op pad te gaan. Op de fiets lekker weg.
Ik werd er weer aan herinnerd dat je eigenlijk overal mooie natuur hebt. Met de hete zon, de vrijheid, en de droge landschappen had ik het gevoel in Frankrijk te zijn. Hooibalen, wijnplanten, appelbomen, boerderijtjes, B&B's, fietsende mensen. Langs het water, over de weg, door de natuur, met het pondje. Ik heb dus vandaag een dagje fietsvakantie Frankrijk gehad! Dat was heerlijk! Ik ben van half 2 tot 5 van huis geweest. Af en toe een pauze. Tegen een boom in een schaduw wat lezen. Echt heerlijk! Hoe dicht bij huis wil je een vakantie hebben? Misschien dat ik binnenkort een fietsvakantie van een paar dagen doe; bepakt met tent en al.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill