bieb

Waarom is het toch altijd zo stamp vol in de bieb? Je kunt er uren rond lopen en nérgens maar dan ook nergens is ook maar één plaatsje. Hoe dat komt? Omdat iedereen zo associaal is om ellelange pauzes te nemen en hun spullen te laten liggen. Want bij de meeste 'bezette' plekken liggen enkel spullen, geen mens te bekennen. Als ieder nou gewoon zo vriendelijk zou zijn om zijn spullen mee te nemen in de pauze; kunnen een stuk meer mensen gebruik maken van de pc. Dan stroomt het mooi door en het ieder profijt. En niet enkel die paar aso's. Zo. Dat zijn mijn ervaringen voor vandaag. Nu heb ik eindelijk een computer gevonden, doordat er iemand voor mijn neus opstond en ik plaats kon nemen. Ik neem zelf nooit pauzes tussendoor, dat kan ik achteraf wel doen. Ik doe dus niet mee aan het gedrag waaraan ik mij irriteer.
fijne zondag:)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen