Geen titel nodig

Zo, ik heb een week stevig door geleerd, hele dagen in de bieb achter de computer. Gister was het tentamen. En nu. Nu ben ik moe. Ik sliep slecht, dus ik heb wat in te halen. Mijn rug en armen doen pijn. Mijn oogleden zijn zwaar.
Maar, nu moet ik verder met de rest van de opdrachten. Gelukkig heb ik lieve vrienden die ik elke avond zie. Zo blijf ik vrolijk. En fietsen is ook lekker na een hele dag studeren. De regen maakt mij niet zoveel uit. Je droogt wel weer op. Wind vind ik minder fijn, omdat je dan niet vooruit komt.
Gister avond zag ik hazen zitten op een gras veldje.
En wanneer het waait maakt mijn fiets het geluid van een Uil, helaas vliegt hij dan niet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen