Zonder


Het draait niet om jou
even min om mij
alleen de aarde draait
of juist de zon?

Niks maakt uit
en tegelijkertijd heel veel
smaak doet er niet toe
maar zonder smaak kun je niet proeven

taal doet er niet toe
maar zonder taal kun je niet praten
geboorteland doet er niet toe
maar zonder dat heb je geen thuis

je voorkeur doet er niet toe
maar zonder voorkeur heb je geen mening
computer is niet van belang
maar zonder computer blijft contact beperkt

zonder vrienden geen aandacht
zonder familie geen liefde
zonder kunst geen creativiteit
zonder doel geen uitdaging
zonder pen geen verhaal
zonder verlangen geen dromen
zonder muziek geen dans
zonder camera geen beeld
zonder herinnering geen
zonder vertrouwen geen hoop
zonder schaduw geen zon
zonder midweek geen weekend
zonder hersens geen gedachte
zonder toetje geen diner
zonder fruit geen vitaminen
zonder water geen vocht
zonder knuffel geen trouwe vriend
zonder snoep geen gaatjes
zonder Mc Donald geen overgewicht
zonder lijst geen schilderij
zonder tv geen dvd
zonder matras geen bed
zonder handen geen vingers
zonder mobiel geen nummer
zonder licht geen kleur
zonder ogen geen twinkeling
zonder lach geen vrienden
zonder spelen geen humor
zonder flirten geen liefde
zonder liefde ben je niks
zonder jou geen lezer
zonder mij geen verteller
zonder computer geen blog
zonder blog deed je nu iets anders
zonder klok geen tijd
zonder nacht geen dag
zonder ontmoeten geen afscheid
zonder einde geen begin
maar om nu te stoppen heb ik geen zin.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Bank