Podium voor inspiratie

Een tijdje geleden stond ik op het podium van Parktheather Eindhoven. Ik was gevraagd te spreken als onderdeel van het programma Profs op het Podium. Het thema van de avond was, uiteraard, duurzaamheid. Ik vertelde welke rol het speelt in mijn leven, hoe ik mijn leven inricht aan de hand van duurzame waarden en hoe ik het uitdraag. Na een voordracht van tien minuten was er een gesprek met de twee andere sprekers. Het diverse publiek (200 mensen) was tof, een aantal mensen spraken me achteraf aan of schreven me een mail. Ze vonden het inspirerend. 



Last week I had the honour to give a short lecture for the program "profs op het podium" at the Theatre of Eindhoven, about my sustainability focussed lifestyle. Whereafter there was an on stage discussion with the two other guests. It was an awesome experience with a great audience (200 ppl 🙈). I heard from several people that they were inspired by my talk, which was flattering

Reacties

  1. En ik wacht nog steeds op een reactie van de directrice om het vak duurzaamheid te behouden :).

    Het was een interessante avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen

Chill