koken en eten 5: verse pasta Vervolg

Aangezien de verse pasta weer in de aanbieding is bij de Appie, grijp ik deze gelegenheid aan om weer nieuwe varianten te proberen en deze gerechten met jullie te delen.
Verse pasta is lekker voor de afwisseling, om eens te proberen hoe dat smaakt. Ik zelf houd het meest van de gevulde pasta die ze verkopen, de taglialinni [de sliertjes] vind ik niet geweldig. Bij de gevulde pasta heb je vele soorten, ik kies zelf altijd de varianten waar kaas, noten en/of basilicum of spinazie in zit.

Dit keer at ik Raviolli gevuld met 4 kazen. Kook, een half pakje per persoon, in 5min. gaar. Met eventueel een bouillonblokje voor de smaak.
Ik at het vrij eenvoudig. Ik bakte een prei in een koekenpan en kruidde deze flink met alle potjes kruiden die ik lekker vind. Wees niet te zuinig, aangezien je de pasta erbij eet, die niet gekruid is. Wanneer beide klaar zijn, draai je het vuur uit en gooi je vervolgens de pasta in de koekenpan bij de prei. Zodat de smaak van de groente en kruiden zich vermengen met de pasta. Schep het op je bord en doe er des gewenst nog wat olie over.
Smakelijk eten! Mij smaakte deze variant bijzonder goed!

Binnenkort test ik andere varianten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Waarom ik Amerikanen niet begrijp en ik niet in Amerika zou kunnen wonen